lørdag, december 19, 2009

Lørdag d 19. december

Hvad der sker her? lid taf hvert, jeg har 1 dag tilbage på arbejdet inden en god lang juleferie. Det glæder jeg mig til da der har været lidt turbolent den seneste tid, med ændringer af medarbejderstaben, men når vi når ud af februar burde der falde helt ro igen. Det bliver dejligt når der er stabilitet igen.

Forleden havde vi på klinikken besøg af hende her. En patient medbragte hende og hun befandt sig godt. Der er aldrig 2 ens dage på arbejdet.IMG_5565

På strikkefronten går det lidt trægt, jeg gider ikke rigtig strikke, strikker max 1 time om aftenen, men alligevel vokser det jo. Er færdig med bullen og lige begyndt på det første ærme.IMG_5571

Via Ravelry har jeg tilmeldt det danske team til vinter-OL. Så jeg fandt garn frem, købt for længe siden hos holstgarn.dk. Men denne gang vil jeg vinde det op og vaske det først. Det skal blive til en hvivelvind af Annette Danielsen. Det er sart grønligt.IMG_5569

Idag skal vi rigtig nyde det danske vintervejr, ud med kælk og varmt tøj. Mums. IMG_5567

Ingen kommentarer: