søndag, december 13, 2009

jule-strik

jo, der sker lidt på pindene, men i den søde juleting er det jo ikke alt hvad der er med uld af gøre som tåler bloggens lys, for der er nysgerrige øjne mange steder. IMG_5528

men nu er nogen af dem kommet i papir, klar til at blive sendt rundt omkring, andre klar til papir og juletræ.IMG_5534

Så nu vil jeg strikke noget til mig igen. Og jeg er vild med den grå bluse fra Drops der var i Hendes Verden. Garn fandt jeg på lageret, Lang Thema Nouva som Laila købte for mig, da jeg sidste vinter havde en grå periode. IMG_5529

Dette lille kort kom forleden med posten, jeg havde hjulpet en amerikaner på Ravelry og hun sendte denne “opskrift”, Dan synes at det er rart at der er humor-fyldte strikkedamer. Det er me vijle jeg vender billedet sådan, ellers kan man ikke læse opskrfiten hvis nogen har behov for dette tørklæde. Jeg tror det varmer godt!

1 kommentar:

Dorte sagde ...

Nydeligt tørklæde - men jeg ville kun iklæde mig det, hvis jeg havde modellens figur .... og den er vist uopnåelig for mig ;-)