søndag, januar 21, 2007

Hjemme igen.
dejligt at være hjemme igen efter en god skiferie dog med meget lidt skiløb promært grundet manglende sne. noget blev det til, men det var kun muligt et par timer om formiddagen da temp. var på mellem 5 og 17 grader plus. ja i læste rigtig. 17 grader i Østrig i januar. Helt vildt mærkeligt.
Julie fik prøvet at løbe på ski, det var efter en svær start med skiskolen, alligevel sjovt til sidst og så smeltede den sidste sne og vi måtte gå i svømmehallen istedet. lidt ærgerligt da hun endelig havde fundet fidusen.
Men på strikkefronten så har jeg stortset intet fået strikket, havde 3 projekter med, 2 er påbegyndt. Et retstrikket bindesjal i multifarvet garn og det aflangt tørklæde i primula-mønster. Dog er ingen af dem mere end ca 30 cm. Det fungerede ikke med strik på ferien, hvorfor ved jeg ikke rigtig, men hver gang jeg prøvede så blev jeg afbrudt af børn der ville spille sorte-per eller ligge pslespil eller også kom vores venner og der gik snak og spil iden. En dejlig ferie dog synes jeg jeg er bagud md strikkeriet.
Så det var helt dejligt at sætte sig i sofaen med benene oppe her til aften og strikke. Jeg tog lige nogle mønster-borter på midwest-moonlight tørklædet. Det har ligget stille i et par uger.

Ingen kommentarer: