tirsdag, januar 02, 2007



Januar-nyt
ja, vel inden idet nye år er der vel ikke noget bedre end at starte med en fridag. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme på arbejde efter en dejlig lang juleferie.



Min sweater i Corel skrider fremad, og efter iaften hvor der er strikkecafe kommer der nok billede i morgen. Vil gern have den med på skiferie afrejse næste fredag. Pyha, er ikke meget for deadlines på strikketøj, det tager noget af hyggen væk.



For længe siden lovede jeg et billede af mit
påfugletørklæde her er det så endeligt. Det
er blevet brugt meget siden det blev færdigt
da jeg har en kjole i sort med lilla pletter på.
Ja, sp blev det igen på den forkerte led. troede ellers jeg havde vendt det.
Nye projekter til 2007 vil ihvertfald også blive
dette sjal i dominostrik, hvilket jeg ikke før har
prøvet men glæder mig til at kaste mig ud i.
måske bliver jeg træt af firkanter før tid, det vil
de kommende måneder vise.
Min japanske rib bliver jo som tidligere skrevet ikke til noget, så denne model af MI fra hendes inka-bog tror jeg garnet kan bruges til. Ved ikke rigtig hvad jeg synes om de 2 felter med anden farve. Vi får se.

Ingen kommentarer: