søndag, januar 28, 2007





Klippan Yllefabrik

Vi har haft en fantatisk tur til Sverige med strikkecafeen, vi var meget spændte på om vejret ville lægge en dæmper på vores indkøbslyst eller om vi ikke kunne komme frem på en rimelig måde.















Vejene var i Sverige meget fine, så da vi forlod Danmark hjalp det meget. Klippan blev fundet, og så gik 10 kvinder ellers amok i kasser og på hylder med at finde garn. Der blev handlet og priserne var helt i bund, det blev til meget garn.




Stemmingen var helt itop og vi var meget afslappet da vi vendte snuden hjemad.

Mit garn indkøb vil jeg vise lidt senere da jeg snart må helllige mig familien, det er jo søndag.
Tak til alle jer dejlige qvinder der var med på turen.







Bagagerummet i Tinas bil var fyldt med garn fra 5 qvinder, min bil var meget lig.

Ingen kommentarer: