mandag, januar 08, 2007



Hvad mænd dog ikke har forstand på!


Sådan en helt almindelig hyggelig søndag hvor vi først var henne og kigge til vores sommerhus og gå en dejlig tur.






Om aftenen sad jeg og strikkede på nr. 2. ærme, og da jeg har fået en rift på blommen af min pegefinger som hver gang jeg strikker en maske får strikkepinden ind i riften, så gør det lidt ondt. det startede vel torsdag eller fredag. Igår brokkede jeg mig lidt hvorefter min mand sagde: Så har du strikket for meget!.

Oh ve og skræk. Det kan man da ikke. Næ lidt plaster som stødpude, det kan afhjælpe lidt.

Tænk af han virkelig sagde det. Altså det kan godt være at i følge reklamen at der er meget kvinder ikke forstår men det er nok nemmere at skrive en bog om det mænd ikke gør.

ha ha

1 kommentar:

LineMo sagde ...

Av for pokker den ser ikke for god ud, håber du alligevel kommer i morgen, du kan jo altid bare kigge til strikke bøger og snakke ;o)

Og når det kommer til mænd og deres viden indenfor det vi synes er vigtigt, uha lad mig ikke komme igang.

KH

Line