tirsdag, februar 20, 2007

Dagens blandede bolcher!

Min tirsdag fridag har ikke været meget af en fridag da den har stået på møde med bank om pension og ændring af belåninger. Banken menre at vi måske skal gøre noget andet end at betale hurtigt ned på vores ejendom. Det tog 3 timer, godt der var kaffe på kanden. Nej, de er i Jyske Bank meget grundige og let forståelige, så selv sådan en som mig forstår hvad effekten er hvis renten går op eller ned. Den ros skal de have. Tidligere med andre bankrådgivere i en andet pengeinstitut har jeg aldrig helt forstået det.




Diverse småting her og der tog næsten resten af eftermiddagen. Dog var jeg forbi Uldstedet i Lyngby for at bytte nogle rundpinde fra min fødselsdag. Og da jeg ikke ellers var imponeret over deres udvalg endte jeg med "kælne Katte" af Marianne Isager og 2 nøgler Tvinni. Der skal også bruges 2 ekstra farver men i følge opskriften en rest af hver. Det har jeg sikkert liggende eller kan en af mine kolleger sikkert hjælpe. Dette bliver nu børnehave-trøje som ellers skulle have været en bluse med larve som følge af at Julie skal gå på Larve-stuen, Tror vi nok.
Og Julie har lige valgt at kattene skal være lilla og bundfarve pink.


Et billede af min valket takse skal I ikke snydes for, selvom jeg ikke er helt tilfreds. Den ender nok som strikketøjs-pose istedet. Pyt den har koster 8, 25 i garn. Det er nemlig fra Klippan.
Men i aften er det jo strikke-cafe så der kommer jeg lidt videre med min Anne-evilla bluse.

Ingen kommentarer: