torsdag, februar 22, 2007

Intet nyt fra strikke-fronten.

Ja dagene går bare derudaf uden at strikkepindene er i gang. Hvorfor, ja egentlig et godt spørgsmål men tiden forsvinder bare i øjeblikket.
Men om lidt skal Julie ned og være Torsdag-bandit( det hedder hendes gymnastik-hold) og så skal mor her venter 1 time i et kedeligt!!! omklædningsrum. Der plejer jeg at få strikket lidt mens de andre forældre og jeg får vendt verdenssituation i nærområdet.
Mon der kommer mange klager over vejret. Det er lidt pjattet for hvis man istedet for alu-fælge køber de fornuftige ting til bilens vinterperiode så kan det godt med fornuft lade sig gøre at komme frem.

Mit garn fra skytten er ankommet og jeg har da lige strikket 3 pinde med det. Passer så flot ind i det andet så det bliver ikke muligt at se skiftet. Heldigvis.

Nu vil jeg gå ud og se Julies fine snemand for hun råber at den er færdig.

Ingen kommentarer: