tirsdag, februar 27, 2007

Langsom strikker!
Mange af mine strikkeveninde både dem i den virkelige verden og dem i blogland har tit kaldt mig turbo-strikker. Men turboen er brændt af, sådan føles det ihvertfald der bliver kun strikket lidt hver aften og tit lægger jeg det fra mig 1 time før end jeg normalt går i seng, Resultatet at strikketøjet kun langsomt vokser og jeg falder i søvn på sofaen. Det var jo netop en af grunden til at strikke, så jeg ikke sov på sofaen.

Projekter der er i gang er dog små futter til en lille nyfødt pige ) mangler kun montering af den ene.

Hæklet kjole til en af Julies Bamser (opskriften hæftet fra Hendes Verden i sidste uge med dukke og bamsetøj, helt fantastisk)
og så min Ballerina. Der er ryggen stortset færdig mangler 8 pinde.
Ja så skete det igen. jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal dreje billede inden på bloggen, Hvis nogen kan et fif så modtages det meget gerne!



Har lige bestilt Lima til futter, da Julies nuværende er ved at være for små.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Lidt har da også ret - og jeg syns da, det ser ud som om du er ret flittig!
Jeg tror ikke, du kan vende billeder i blogspot. Du skal i stedet bruge et billedbehandlingsprogram. I de fleste er der en lille knap, som bruges til at vende billedet med. Måske følger der et program med dit kamera? Ellers findes der forskellige gratisprogrammer, man kan downloade. Det er der sikkert nogle, der ved meget mere om end jeg.

Anonym sagde ...

Jamen lidt har da også ret, og de små futter er bare så nuttede.
De ligner dem fra Strik til Englebørn.
Billeder til bloggen skal vendes på din computer inden du lægger dem ind i bloggen.
KH Lise

Lone F sagde ...

Hvor jeg kender det med sofaen! Jeg tror, det er årstiden. Jeg genoptog netop strikningen i efteråret for at undgå at falde i søvn på sofaen - ligesom dig. Men jeg er også flyttet til en lænestol, og denne revolution i mine aftenvaner har altså også hjulpet. Men egentlig er det vel OK at være træt efter en arbejds- og familiedag?

mange hilsner
Lone, Silkeborg

Ida E sagde ...

Det med strikkefarten går vel opp og ned for de fleste av oss. Nydelig dukketøy og flott Ballerina.
Hilsen Ida, Ringerike, Norge