torsdag, februar 15, 2007

Krise!!!


Jeg er næsten løbet tør for garn til min Ballerina, og det er grundfarven jeg mangler. Er ved at forsøge rundt omkring at finde noget mere. Og oven i det hele er bandarolen blevt væk så jeg har ikke farvens nummer. Så nu er der sendt en lille prøve til Skytten, som forhåbentlig kan hjælpe. Ellers er jeg nok nødt til at pille det hele op og lave den med en anden grundfarve. ØVØVØV. Så kryds finger for mig.

Det kan virkelig dræne strikke-lysten så det står sløjt til. Jeg er dog lige begyndt på Anne-Evilla og skal nu til at strikke med begge farver. Det er en utrolig flot effekt at lave hulmønster i flammende garn. Det overrasker mig meget.



I skal jo også lige se min sjal-nål som jeg lovet. og så er min nye køkken-maskine ankommet. Jubiii. Jeg er helt vild for at prøve den.

Ingen kommentarer: