onsdag, november 05, 2008

frem og tilbage

Jeg er så vred på mig selv, tænk at jeg ikke kan læse en opskrift eller kende forskel på bogstaverne A og C. Cables 1- ærme skulle være i 2 forskellige farver, så da jeg var i fuld gang med at strikke 1. ryg panel sammen med ærmet opdagede jeg fejlen. nu har det ligget på mit skrivebord siden i går eftermiddags og ventet på at jeg trækker pinden ud og piller op.
Jeg har tænkt på det flere gange i løbet af natten og når arbejdet er slut i dag så skal der hives op.

Ellersa glæder jeg mig faktisk til i aften. Jeg skal til strik sammen med en "ny" bekendt. Maiken som jeg er blevet anbefalet af Ida, skal jeg mødes med og så skal vi til en strikkecafe der hvor jeg plejer men med et andet hold. Jeg glæder mig til at hilse på Maiken. Så det blvier dejligt at få sat ansigt på.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Håber i får en hyggelig aften.
Ida, Silkeborg

Maiken sagde ...

Det kan du tro vi gjorde Ida - så godt du skubbede på....
Knus Maiken