mandag, november 17, 2008

intet nyt er det godt nyt?

Her sker ikke så meget og alligevel synes jeg at jeg skal skrive et indlæg, hvorfor ved jeg ikke? Måske fordi jeg sætter meget stor pris når andre skriver stort eller lille.

Jeg strikker på samme 2 projekter, nemlig Topstykke og Cables. Begge er snart færdige, Topstykke er jeg igang med så mange ekstra rækker som jeg gider og har garn til inden afslutningskanten. Foreløbig er der kommet 12 rækker mere.
Cables er jeg ved det sidste panel på rygstykket, så der sker der også noget, men jeg gider ikke tage billeder næsten hver gang jeg har strikket et panel eller to, for det bliver da for ensformigt.

Denne uge vil byde på mindre strikketid i starten og forhåbentlig meget på lørdag. Jeg skal nemlig til Vejle på fagligt møde fra fredag formiddag til og med søndag, hvor stortset hele lørdagen er en lyttedag. Trods at jeg er den eneste ud af 150 personer der strikker så gør jeg det. De kigger lidt, nogle spørger andre undres.

I lørdags trådte Julie på mit strikketøj og knækkede en knitpicks pind, øvøvøvøv. Hurtigt forbi uldgalleriet da vi alligevel skulle til Helsinge. Der er godtnok stor forskel på prisen de forskellige steder og hun er ikke blandt de billige.

1 kommentar:

knititch sagde ...

øv ja. jeg satte mig vist på en i nr. 3. og måtte også for anden gang på en uge indkøbe sådan en. mmen de er det værd. hold op hvor er de gode.