fredag, januar 09, 2009

jamen hvad?

jeg ved slet ikke at der nu næsten er gået en uge den er bare fløjet afsted i ekspresfart. Jeg har strikket nogle af ugens aftener, så Tweedie er nu klar til montering, men jeg har ikke lyst, for jeg skal starte med at hækle en forkant og da det ikke er min stærkeste side, skal jeg have overskud inden jeg begynder. og så glæder jeg mig fortsat ikke til den er færdig, tror ikke den bliver en hit.


Jeg er begyndt på en Cable Beret af Debbie Bliss til mig selv i offwhite, af garn fra min lagerskab. Den bliver mega varm og tyk, men hvis det nu er rigtig koldt på skiferien så er det dejligt med varme ører. Jeg bruger 2 tråde alpaca fra drops og 2 tråde vivaldi også fra drops. Strikker på pinde 4 og 5.

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Aaah for en lækker hue! Rigtig god weekend...