søndag, januar 04, 2009

Nu varer juleferien ikke længere

Det er sidste dag i ferien (for mig), så jeg er taget hjem fra sommerhuset hvor vi har tilbragt tiden siden fredag formiddag og nydt livet der. Julie og Dan tager først hjem i morgen, så de får heldigvis lige en dag sammen, hvilket er dejligt for dem.

Jeg har faktisk ikke strikket så meget siden nytår da Julie har fået et smartgame, et spil hvor man skal placeres en masse forskellige figurer inden for en firkant,. der er mange niveauer og vi har virkeligt brugt mange timer og hygget os med det. Så meget så jeg flere gange har langt strikketøjet tilside fordi jeg lige skulle prøve en ny opgave.




Så denne vendestrik top er færdig, mangler at hæfte ender, den er strikket i Lucca fino og str 5, på pinde 3½, er lige til nu og ikke senere.

I morgen venter en lang dag på arbejdet og så en møde lige bagefter i Roskilde, men jeg har holdt en dejlig lang ferie og mange gange savnet mit arbejde så jeg glæder mig til i morgen.

Om et par timer vil jeg sætte mig i sofaen og strikke,( jeg mangler jo 2. ærme på tweedie) mens jeg hører de sidste kapitler på min supergode lydbog: Stenhuggeren af Camilla Läckberg. En julegave fra mine kolleger.

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Hvor er den sød den vendestrikke top. Håber du får taget et billede med af din datter i den. God arbejdslyst i morgen.