lørdag, april 18, 2009

åh nej endnu en fejl

Jeg kan bare ikke strikke efter opskrift mere, ihvertfald så kan jeg ikke læse og forstå. Nu viser det sig at jeg har strikket forkert i bærestykket på Olive, men foreløbig lader jeg det være og venter til jeg kan prøve den rigtig. For heldigvis kan jeg pille op fra overkanten og ned på bærestykket hvortil jeg har fejlen, så det betyder ikke noget at jeg strikker bullen videre.IMG_3967

Hvad er det så jeg gjorde forkert, joooooo, iflg opskriften skal man tage 10 masker ind på ryggen med 1 interval og 10 masker på forstykket med en andet interval, men jeg har taget 10 masker ud på forstykket, så det bliver ihvertfald en meget mere udringet model jeg laver, men måske er det ok for jeg har heldigvis rimelige brede skuldre.

1 kommentar:

Tine sagde ...

Øv, hvor træls.
Er det ikke et generelt problem med Isager opskrifter?
Håber det lykkedes alligevel.

Det er nogle meget smukke farver.