lørdag, maj 30, 2009

Ferie - tid

Nu har jeg en hel uges ferie, som jeg har tænkt mig at bruge sammen med Julie i sommerhuset. Dan skal arbejde på hverdagene så han kommer på besøg indimellem og så skal han forkæles.

På onsdag tager Julie og jeg til Legoland og hun er så spændt at hun er ved at sprænges. Og barnet i mig glæder sig også.

Min strikketaske som er taget med i sommerhuset er mit Maltesersjal og så garn til forskellige projekter da jeg ikke ved hvad jeg skal gå i gang med, samt en gammel UFO, så nu er jeg lidt spændt på hvad jeg får strikket. Skal det blive en sommerbluse til mig eller en top til Julie. Det vil tiden vise. Jeg vil ihvertflad gerne strikke på mit sjal men det skal have min fulde opmærksomhed så jeg skal også have noget automat-strik.

Rigtig god pinse til alle. Må solen skinne hos jer alle sammen!

1 kommentar:

Nette sagde ...

Hvor er din datter priviligeret, sådan at have sin mor for sig selv i sådanne dejlige dage fyldt med oplevelser. Ja, og vel egentligt også omvendt,- at du kan have hende. Rigtig god tur. Dejligt vejr, I har valgt. :-)