søndag, maj 03, 2009

´nøj hvor gode gaver

Jeg havde en rigtig dejlig fest i går, vi hyggede og nød solen ,spiste ude i teltet, hvorefter vi kvinder trak ind i huset og mændene holdt stand i teltet. Børnene hyggede sig især blev wii motioneret meget. Dejligt mad fra vores lokale Thai-restaurant, nu har vi bare mad i overskud til en fest mere. Luksus problem.IMG_4046

og jeg skal snart megashoppe i en masse garnbutikker, for jeg fik gavekort til Sommerfuglen, Uldstedet og Uldgalleriet. Så nu har jeg knap 2000.- til garn. Wauvv. Deter helt vildt. Ihvertfald vil jeg købe Hanne Falkenbergs nyeste sommermodel. Ellers ved jeg ikke hvad. Men bare rolig det skal nok få ben at gå på.

Derudover fik jeg et smukt turkis silketørklæde og en perlekæde, samt af min mand en ekstra gave, nemlig et Tissot ur med 27 diamanter. IMG_4048

Tusinde tak til alle mine dejllige gæster for en super aften. 

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Tillykke. Det lyder , som om du har haft en super dag med masser af godt selskab og gode gaver. :) Fortsat god weekend.

Tineke sagde ...

Wauw for lækre gaver!! Og uret er da noget af det smukkeste jeg nogensinde har set, er lige ved at ombestemme mig mht aldrig at gå med ur, meget meget smukt.

Thai mad? Vi kan være der inden aftensmaden :)

NYD søndagen, vi smutter i Givskud Zoo...

Fríða sagde ...

igen til lykke, og sikke nogle dejlige gaver du har fået!
kh.fra Island
Frida

britt sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen - og sikke gaver! Imponerende!
:-) Britt