fredag, juni 05, 2009

mæt af Lego

Ja, så er vi hjemme igen Julie og jeg efter vores 2-dages tur til Legoland og med overnatning på hotellet. Hotellet var ikke en lige så stor oplevelse som tidligere, der var mange små smuttere der samlet gjorde opholdet mindre dejligt. Men Legoland var som altid super. Det kan begejstre både mor og barn lige meget. Vi hyggede os, prøvede en masse ting og nød at vi begge dage var i en park der ikke havde mange besøgende, så vi stod aldrig i kø mere end 5 min og som regel max. 2 min. Mange gange kunne vi gå lige ind i bilen/båden/toget eller dragen.
Især var extreme racers bare super seje, det var første gang Julie prøvede dem og hun var helt vild. Også power builders blev prøvet 2 gange og så havde vi fået nok.
Og det selv om der torsdag var nogle 9. afgangsklasser som fejrede deres sidste skoledag her. De var udklædte og utrolige søde og behagelige. Først ved 14.30 tiden torsdag kom regnen så efter 3 kvarter fik Julie nok af Legoland og ville bare hjem. Vi sluttede lige en tur i shoppen og så over til bilen. Hjemme ved sommerhuset ved 18.00, meget før end beregnet, men Julie var mæt og brugt, sov 1½ time i bilen, så hjemturen gik meget nem. Jeg var også træt og gik tidligt i seng, synd for Dan som kom op til os ved 20.30-tiden og lidt efter gik jeg i seng

Selve køreturen frem og tibage blev gjort på en ½ time mindre end normalt da min navigation førte os via Egtved og ikke Vejle. Det gav en kraftig forkortelse af køretiden, jeg var meget undrende da navigationen sendte mig en anden vej, men valgte at køre den anbefalede vej og det var super godt.

Vi tog hjemmefra i silende regn, og sluttede med silende regn, men derimellem havde vi mest sol og lidt skyer og blæst. Ingen regn. Jubii.

Mange tak for den dejlige tur- min blå tiger pige.

2 kommentarer:

Rie Nielsen sagde ...

Dejligt at høre at I havde nogle gode dage.
Rie

Annette sagde ...

Ja kørsel gennem Vejle er noget af en kunst, især når der er myldertrafik....
Vejen via Egtved er jo også køn...