lørdag, juni 27, 2009

Vikinge-spil i Frederikssund

I aften skal vi til vikinge-spil, og vi glæder os. Julie har ikke før været med, men tidligere har Dan og jeg sammen ved familie eller venner været der flere gange. Så i den forløbne uge har vi læst om vikinger og nordiske guder, så Julie har en forståelse for tiden og deres verdenssyn. DSC_01341_7

Vi skal sammen med mine forældre og jeg har lovet at lave madkurv, for vejret tegner jo til en super sommeraften.

Inden skal vi rundt og opleve vikingemarkedet som der er i denne weekend, hvilket jeg ikke vidste da jeg bestilte billetter, men det gør bestemt ikke noget.OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ved det bliver en god oplevelse, for trods de er amatører så har jeg aldrig oplevet en så professionel tilgang og entusiasme, perfekte omgivelser og god stemming.

Ingen kommentarer: