tirsdag, juni 02, 2009

Ryg klar

Ryggen på Anemone er nu strikket og jeg har lige slået op til forstykket. Det tegner til at blive en super god top/vest til Julie.



Mit malteser sjal er nu lagt til side, da jeg er løbet tør for hjemmelavet stribende garn. Og så må det vente til jeg har fået lavet en ny portion

Har være forbi DorteB og der faldt lidt garn ned i posen- haha. Landlust corni- lavet af majs fibre og lækkert blødt. Skal strikkes på pind 5-6, jeg har en ide med en sommermodel fra drops fra sidste år, tror jeg nok. Farven er sart lysgrøn.

4 kommentarer:

Fugal Lady sagde ...

Wow, hvordan kan du få strikket så meget på så lidt tid? er du super strikker, eller har du bare haft gooood tid? Den er super skøn.

Charlotte Illum Larsen sagde ...

lynstrikker er du... det er superflot... du får virkelig noget ud af dine fridage. Knus fra Ærø

HandmadeByMalle sagde ...

anemone bliver så fin i den der pink farve.....og str. 6år var også det jeg strikkede til Emma....og jeg tror vores piger er sådan ca. samme størrelse ...faktisk strikkede jeg den lige 3 cm længere, da Emma stadig har temmelig lang overkrop.

dit seyfart sjal....wauhhhh siger jeg bare.

fortsat god ferie og rigtig god tur til legoland. vi tager også en årlig tur til vores legoland i carlsbad sidst i juni.

Anonym sagde ...

Hold da op hvor bliver dit sjal flot.
Det kunne jeg godt blive fristet til at strikke. Især fordi man er fri for vrangpinde.
Spændende når du skal til at klippe i det.