tirsdag, juni 30, 2009

nr 700

Ja, så blev endnu et rundt tal af indlæg nået. Og selvfølgelig skal der lidt garn og projekt i det.

Jeg fik jo til min fødselsdag en masse gavekort til forskellige strikbutikker, og så i dag tog jeg det til uldstedet i Lyngby og indkøbte opskrift og garn til en model af Marianne Isager der hedder skyggen. Jeg kendte den ikke førend jeg i sidste uge så en flot udgave. Wauv. Så nu kan den komme ind i køen af sommerprojekter.


Og dagen idag var også Julies første cykel tur hjem fra SFO, det er først nu jeg tør cykle ved siden af hende, hun er blevet god til at starte og bremse, så det gik rigtig fint, selv bakkerne fik vi klaret ved fælles hjælp.

Og så kom brevet med besked om at hun starter i O.B og hvem der bliver hendes klasse kamerater og lærerinde. generelt var hun godt tilfreds, trods hendes 2 bedste venner skal i naboklassen.

1 kommentar:

Rumle strik sagde ...

Uhhh - den er flot. Og sikke lækre farver du har valgt. Den glæder jeg mig til at se færdig og på