lørdag, juli 04, 2009

sommer strik





strik-in hos Dorte B blev til strik ude, for med det dejlige sommervejr vi har lige nu, så ville det jo være spild af sidde indendørs. Nogle valgte skyggen men Hanne elsker tydeligt solen, så hun nød den. Jeg flyttede lidt ind og ud mellem solen og skyggen. Det var hyggeligt selvom mine billeder er rigtig mærkelige.




Lene forklarer om et transportalt knaphul, derfor udtrykket.
Lene og jeg strikker samme bluse, og nu er jeg nået til ærmegabet, Lene har strikket det nederste styke på maskine, så hun var i fuld gang med aflukning til hals.
Tak til Dorte for at lægge hus til.

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Det var godt nok varmt igår, at sidde hos Dorte og strikke. Men en dejlig eftermiddag var det. Tusind tak til jer alle som deltog.
Merete

Lotte K strik sagde ...

Det må have været varmt, men det ser hyggeligt ud. I dag er det heldigvis blevet køligere.

Hannestrik sagde ...

Hej Dorte.
Tak for sidst, det var hyggeligt.
Bogen som du fortalte om, skriver du hvad den hedder en af dagene, jeg er blevet ret nysgerrig for at studerer den nærmere.
Hilsen Hanne

Tine sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Kan godt forstå du måtte ind i skyggen.
Vi er jo slet ikke vant til sådan en varme her i norden :-)

Skribenten sagde ...

Et strik-in lyder så hyggeligt, bare der var sådan en strikkeklubting i min nærhed. Det er nu godt at kunne inspirere og få hjælp af andre med samme interesse. :-)

Selv går jeg i strikkecafe i en butik her i området.

Kh Henriette