torsdag, april 22, 2010

Nå, der er nogen hjemme!

Bloggen lider meget under at jeg stortset ikke strikker. Og at mit kamera er i stykker. Men sådan er tingene i øjeblikket, jeg er lidt strikke-kold, men er sikker på at det kommer ind i varmen på et tidspunkt. Mit næste projekt er ihvertfald et hæklet sjal til sommerkjoler. Nogen vil trække på smilebåndet og grine når jeg har tænkt mig at hækle. Der er gennem tiden strandet flere hækle-projkter men nogen er også blevet færdige. og da det er det jeg er dårligst til så skal jeg da øve mig og det er da en udfordring. Så det bliver dette smukke sjal hæklet i hvidt. Jeg er ikke startet men håber at finde en stille stund i weekenden hvor jeg kan prøve.

IMG_0100

3 kommentarer:

marianne sagde ...

Det er et meget meget smukt sjal glæder mig til at se, når du er færdig med det:) Ser lidt svært ud..

Frujensensunikum sagde ...

Der skal lidt variation til, der hvor du er nu er jeg sikker på vi alle har været på et tidspunkt:) Det bliver et smukt sjal og glæder mig til følge det :)

Fru Larsen sagde ...

Det er et rigtig flot sjal du vil igang med. Glæder mig til at se det færdige resultat. Det er slet ikke så svært at hækle, når først man kommer igang. Rigtig god arbejdslyst:)