mandag, april 12, 2010

Nyder foråret

Jeg er slet ikke flittig med pindene i denne periode, bruger en del tid udenfor, dog ikke med havearbejde. Så efter mange timer i den friske luft er øjnene små om aftenen og strikketøjet kommer slet ikke frem. og det gør mig egentlig ikke noget, bortset fra at bloggen så mistrives.

Men da jeg skal på kursus og messe over 3 dage i slutningen af ugen, så skal jeg have startet op på noget tv-strik der er klart dertil. Hvad mon det bliver? der er masser af ting i skabet!

I går aftes ville jeg prøve at strikke baglæns da jeg dog var igang med en lang strimmel til folklorejakken, 8 masker glatstrik ikke som tømme. Jeg havde for længe siden filmet Lona som er super god til baglæns strik. Faktisk så gør hun det helst. Og jeg prøvede og prøvede!!!! Men hold da op, det var som at lære at strikke igen. Jeg blev helt glad for vrang. Og strimmel er færdig!

1 kommentar:

Lona sagde ...

Hej Dorthe,
tak for rosen ;o) Jeg lærer meget gerne fra mig næste gang vi ses!