fredag, oktober 27, 2006

Dagens strikkeoplevelse.
Lidt af det andet ærme/forstykke til Sunrice circle jacket er nu på vej. jeg har lagt opskriften med på billedet da det giver en ide om hvor jeg er på vej hen med dette strikketøj. i en tidligere blog er vist det første ærme/forstykke. Tanken er at ryggen skal strikkes i ensfarvet garn da den strikkes traditionelt nedfra og op og så tror jeg det vil virke forvirrende hvis den også laves i det flammende garn.



Drops trøje i alpaca og mohair

Ja, det skrider planmæssigt fremad. Jeg bliver aldrig glad for at montere, men er dog blevet bedre til at få det gjort. Min Drops bluse er da vedat få den rigtige facon og jeg glæder mig til at prøve den.

Hvor det hjælper at have en gine når strikketøj der ikke er færdigmonteret skal vise frem.

Først havde jeg lagt den ned men det var slet ikke muligt at se noget fornuftigt. Så synes jeg dette giver et bedre billede at de krydsende forstykker.

Ingen kommentarer: