lørdag, oktober 28, 2006

strikke-projekter

Med tiden skiftende til vintertid er det vel også tid til hue-strik. Jeg går egentlig ikke meget med hue men det skal være slut nu. Vinteren bliver sikkert en hue-vinter


Når et projekt er færdigt og på vej ud af døren som fødselsdagsgave så er der straks flere projekter på vej ud af skabet. Jubiiiii.
Modtog i går mit "olivengrønne" læs røde (det grønne var jo udsolgt) garn til et aflangt tørklæde i påfuglemønster.












Da min strikke-cafe forretning lukkede ned købte jeg dette strømpegarn i de flotteste efterårs farver.
Det tror jeg bliver til denne trøje med rib-hætte og lynlås fra Ingelise.

Så jeg må hellere til at få monteret Drops bluse færdig ( imorgen!) samt strikket nr 2 tå-strømpe til min mor så har min målsætning om kun3 igangværende projekter det bedre.
Dagen idag bliver ikke til mere strik da der venter både en børnefødselsdag og middagsinvitation i familiens skød.

et nærbillede af efterårs farverne. De er bare så flotte. Har næsten ikke lyst til at tage hul i nøglet, hvis det nu skuffer i stribe-effekten. Ja ja det er lidt pjattet. Men sådan er jeg altså.

Ingen kommentarer: