søndag, oktober 29, 2006

Familie- blod tykkere end vand?

Ja det siges jo, og jeg er hellere ikke i tvivl, for når familiemedlemmer skuffer, så bliver jeg meget mere skuffet og trist end hvis andre får trådt mig over tæerne. Er det mon mig der putter for mange følelser i. Jeg ved det ikke.

Hvorfor er det så svært at glædes over hinandens forskelligheder istedet for at trampe på dem.

Det må ligge. Der kommer alligevel ikke nogen ændring idag. Så jeg vil snart pakke familien sammen og køre en tur til Fredensborg slotspark. Der er så smukt og stemningsfuldt. Julie synes det er meget spændende at det er et slot, hvor en rigtig prins og prinsesse bor. Det passer fint i hendes lyserøde verden hvor næsten alt er prinser og prinsesser. Hun er lige så glad for at lege prins som prinsesse. Så da vi igår var til børnefødselsdag og de 2 andre piger ville være prinsesser så var hun en smuk prins i strutskørt blomsterhat, taske og sværd. Desværre har jeg ikke noget billede da kameraet lå hjemme på hylden. Kender vi alle det?

Den stribede bluse jeg havde strikket til fødselsdagbarnet faldt ihvertfald i forældrenes smag, pigen var kun til legetøj, så trøjen blev hurtigt lagt til side. Men jeg er sikker på at den vil blive brugt. Sjovt at se hvor godt Mai og Julie som er lige gamle, nemlig 3 år, leger sammen og hurtigt finder fælleslege ligefra puslespil til togbane og så selvfølgelig prinsesseleg. Det bliver helt kanon når de skal sammen på skiferie til januar. Vi glæder alle sammen til at tage afsted.

Forsat god søndag

Ingen kommentarer: