tirsdag, oktober 31, 2006



Jubiii så er der et færdigt projekt.

Nu er Drops blusen færdig. klar til brug. Den bliver dejlig at have på, men hvis jeg skulle ønske noget, så var rygstykket lidt længere, men så passer de skrå forstykker ikke så det er nok sådan det skal være. Men med en bred bag som min, kan jeg bedst lide trøjerne går lidt længere ned.

Har efter en hektisk dag hvor Julies legestue ( læs 14 børn 0-3 år ) plus 45 voksne har været her til børnefødselsdag og Julie var helt og aldeles hysterisk stortset hel tiden, så er jeg rigtig klar til en aften i strikke-cafe.

Har lige været i Netto og der købte jeg et halstørklæde til min mand. julie fik lov at vælge farverne de var vist 4 muligheder og lidt længere inde i butikken falder jeg lige over lidt garn. Køber 2 x2 nøgler i petrol og lilla. Da varerne ender i bilens bagagerum lander tørklæde og garn ved siden af hinanden og farverne er helt kanon sammmen. Så nu må det komme an på om manden vil have en hue til vinter i petrol eller også skal jeg vist have en hue der matcher hans tørklæde. Der er stadig langt til en vinterjakker i dette hus. Deter virkelig noget der giver myrekryb.

Skal hen og pakke min strikke taske med lidt projekter til aftens strikke cafe. Ohhhh hvor jeg glæder mig til at se de andre. Det er jo en hel måned siden.

Ingen kommentarer: