fredag, oktober 01, 2010

de står i kø

altså projekterne der skal laves. Og nu er der lige smuttet et til ind på listen. For jeg havde bestilt denne pagodehat fra Christel Seyfarth. Posten kom med den i går. Jeg glæder mig til at strikke den, men jeg må godtnok sige at opskriften er meget tynd. Jeg synes den grænser til at det er flovt.

IMG_0634

min cubuscardigan er ultra tæt på at være færdig, mangler kun en smule på den sidste belægning. Så i løbet af weekenden er den helt sikkert færdig, så jeg kan komme videre med min liste.

Jeg troede jeg skulle i sommerhuset i dag sammen med Julie, men jeg blev kaldt til skolen i formiddags, da hun va sløj, så nu bliver vi hjemme og ser tiden an. måske vi kan smutte afsted i morgen.

5 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa
Her hos mig ligger et strikkekit magen til dit, på pagodehatten.
Glæder mig til at komme i gang med den.

Har også lige et par projekter, der
skal færdiggøres først.

God weekend.

Anonym sagde ...

Jeg bestilte også da pagodehatten blev frigivet som selvstændigt kit, og tænkte nøjagtig som dig! Sikke en mangelfuld opskrift, hvor man selv skal gætte og regne sig frem til halvdelen af det:-( Der var heller ikke farver nok med, så man kan lave den som på foto. Men den er blevet god(jeg supplerede med egne rester), og man fristes til at lave flere i andre farvekombier fra restlageret:-)
God weekend fra Helle i Horsens

Fríða sagde ...

lækker hue! og så er det med den der ToDo liste, suk, den bliver kun længere selvom jeg strikker så hurtigt jeg kan, det er ligeför man får stress!!
kh.fra Island
Frida

Kate sagde ...

ups... jeg har eller haft voldsomt kig på den hue, efter jeg læste om den hos Christine...det dér med opskriften... betyder det at 'man' selv skal gætte sig til en del. Jeg er nemlig ikke så dristig - og kan bedst lide, at strikke og hækle efter opskrift.
Håber at Julie snart bliver helt frisk igen.
God weekend til jer fra Kalvehave

christunte sagde ...

Uha - jeg havde slet ikke LÆST opskriften...
Kiggede bare mest efter de manglende pailletter.....
Men selve huen er jo flot, og måske skulle jeg se efter, om den har diagram. For så går det hele jo nok!
(Jeg kan altid lave den efter Spiderman hue opskriften, hvis alt andet går galt ;-D )