tirsdag, oktober 05, 2010

Powershopping!

Touran%2014%20L I dag skulle jeg lige ned til bilforhandleren efter et par nye pærer til bilen, da 2 var gået. Og så ville jeg da gerne se  den nye udgave af min dejlige bil. i weekenden blev den introduceret på det danske marked, og lidt nysgerrig er man vel altid. Efter en lang snak og prøvetur, samt lidt tænketid, så har jeg nu bestilt en ny bil og forhåbentlig kan jeg allerede få den om 2 uger. Om jeg kommer til at mærke den store forskel ved jeg ikke, det er samme model, samme farve med lidt ekstra udstyr. Så nu kan den selv parkere, da der er aktiv park-assist. Så nu kommer jeg nok til at glemme at lave parallel-parkeringer som jeg rigtig godt kan lide, det er dog sjældent er behov her ude på landet.  to1207_180x110_big

 

så det var godt jeg ikke kørte forbi Netto og købte garn!

8 kommentarer:

Lydert sagde ...

Det kalder jeg da et impulskøb af de bedre, tillykke med den lækre VW

Lydert sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Signe sagde ...

Heldige dig. Det er DRØ-ME-BI-LEN her på matriklen. Det må vente til den dag min kære mand ikke længere tøffer rundt på dagpenge.

Lotte K strik sagde ...

Det kan man da kalde en ordenlig shoppe tur.

Susanne sagde ...

Impulskøb af den rigtige slags :-)
Knus
Susanne

Lotte sagde ...

Ej hvor er du heldig:) Var også selv ude at kigge på de nye modeller her i weekenden ( har sharanen da der skal være plads til både 4 børn og alle indkøbene). Min kæreste og jeg var også helt solgte, men købte desværre ikke noget. God onsdag til dig:)

K. Gammelby sagde ...

Du har netop løftet shopping op på et helt andet niveau! Flot bil iøvrigt ;o)

Kirsten sagde ...

Så tror jeg trods alt min mand er glad for at jeg faktisk købte garn i Netto - igen :-)