torsdag, oktober 14, 2010

Kreative dage 2010

jeg ved nu at jeg skal være i strikkecafeen på messen hele søndagen. Det glæder jeg mig til og jeg håber der kommer mange forbi til lidt strik og snak, måske et spørgsmål med en opskrift der driller( ingen garanti for at jeg kan løse den). Så søndag d 31. oktober i Fredericia: ses vi?

Derfor strikkes der også en hemmelighed lige nu, ingen billeder kun lidt hints: pind 3, uld/bomuld, rib og lace.

Glæd dig, det gør jeg!

http://www.kreativedage.dk/index.php/forside

6 kommentarer:

Ann sagde ...

Tak for påmindelsen om, at messen nærmer sig, Dorthe.
Det havde jeg glemt alt om. Nu er det skrevet i kalenderen.
Om jeg kommer lørdag eller søndag, er jeg lidt usikker på endnu.

Kludemutter sagde ...

Det er så hyggeligt på Geilsk cafe og med pigerne ;)
Mon du skal stå sammen med Tineke ?

Jeg er der alle dage med garniture ;)

Yt.

Clemme/Trine sagde ...

Jeg regner bestemt med at kigge forbi, har aldrig været til kreative dage i Fredericia før, men nu skal det være :)

Helle : sagde ...

øv jeg tror at det bliver lørdag jeg skal der ned, ville da ellers gerne have hilst på dig:-)

Heidi sagde ...

Vi ses nok ikke, for jeg skal derned om lørdagen. Men jeg glæder mig som et lille barn, det plejer atvære så fedt dernede. ;-)

Unknown sagde ...

Jamen måske finder jeg vejen til Fredericia - jeg er jo i Gudum - så muligheden er der.

God fornøjelse!

KH Siffe- der egentlig ikke aner hvor Fredericia ligger ;-)