mandag, oktober 11, 2010

sikken en søndag

jeg stod meget tidligt op, da jeg havde meldt mig til afslutningsturnering i golfklubben. starten blev udsat grundet tæt tåge, men kl 10 kom vi igang. det var en “bane” på kryds og tværs af de normale 2 baner med tilsammen 27 huller der nu kun var blevet til 17 huller. Holdene var sammensat så stotset alle hold havde sammen handicap. Mit hold vandt turnering. præmien er en soft shell jakke til 1000.- og en kasse bolde. Det er alt for flot, men glad er jeg. Jeg var hjemme igen efter 12 timer, så søndagen var næsten væk.

En varmt bad, strikketøj og dk4´s program med Hanne Falkenberg var en passende afslutning. IMG_0679  IMG_0681

Annis fra knitty er færdig, strikket i kunstgarn fra Hjertegarn. Mangler udspænding. Farverne er fine, men nu gider jeg ikke strikke mere i de farver foreløbig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med første pladsen, altid dejligt når man vinder.

KH.

Iben

Dorte sagde ...

Det ser ellers rigtig dejligt ud, dit tørklæde. Nogle dejlige farver.
Og tillykke med 1. pladsen :-)