søndag, oktober 24, 2010

Håndevending

Så er denne smukke og sjove vest fra geilsk.dk færdig. Den er ikke vasket på billederne, så lace mønstret er ikke helt åbent, men den bliver helt sikkert et kæmpe hit. Om jeg vil bruge den på den ene eller anden måde vil tiden vise, måske bliver den brugt på begge veje.

IMG_0738IMG_0740IMG_0741IMG_0742

 

IMG_0744IMG_0746De 2 nederste billeder viser for og bagside af overgangen, hvor der strikkes en fin belægning, så man ikke kan se hvad der er for eller bag. Super lækkert.

Strikket i brun uld/bomuld 3 trådet fra geilsk.dk. forbrug 4 ngl. strikket i str XL på pind 3.

Hvis du vil se den på så flashes den på søndag i Fredericia på strikkecafeen ved siden af Geilsk-stand på Kreative dage.

12 kommentarer:

Ann sagde ...

Det er altså et smart design.

Annie sagde ...

Den ér så fin!
Jeg HAR købt kittet, der ligger og frister mens jeg lige skal lave en vendestriksvest færdig.

Britt sagde ...

Den er superfin - rigtig smart og snedig konstruktion!

ida, Silkeborg sagde ...

Flot, så er du klar til messen

Anette sagde ...

Smuk og lige en farve jeg forbinder med dig.

Lykke sagde ...

Den ser rigtig fin ud :-) Jeg kigger forbi søndag og ser den live :-)

Karin Grøn sagde ...

Jeg så den godt på hjemmesiden og den er totalt genial- desværre har jeg nok ikke figur til den, men smart er den. Jeg skal passe strikkecafeen sammen med en veninde fra jazzstrikkerne- en strikkeklub vi har lavet i vores jazzkor Helle for Jazz i Aalborg.
Det glæder vi os vildt til.

Kludemutter sagde ...

Den må jeg se på messen;)

Yt.

Helle Mikkelsen sagde ...

Super flot og genialt med de 2 måder ;o)

Tine sagde ...

Hvor er den bare smart.
Genialt at den kan bruges på flere måder.

Anonym sagde ...

Hvor ser den bare lækker ud! Ret sejt, at den kan bæres på to måder!

Kh Karen

Sidsel sagde ...

Den er bare smuk, og smukt lavet! Havde tænkt mig den i L/XL, synes din ser lidt Small ud? Vil du sige at den passer i str?
Mvh Sidsel