onsdag, august 07, 2013

en håndarbejdspose må der til!

Når Julie nu er blevet lidt glad for at hækle, så lovede jeg hende en pose til hendes hækle-tøj, og så holder jeg det selvfølgelig. Denne lille pose er syet og gjort klar til hun kommer hjem i aften, efter en overnatning hos en veninde i sommerhus i Rågeleje. Jeg har lavet en lille mærke med hendes navn på og det er lige tilpas skævt til at det ser sødt ud og ikke alt for kikset.

IMG_3746

foet med noget sart lysegrønt-hvidt mønstret stof, lavet frit ud af hovedet, passer fint til de små hæklehæfte fra Svarte fåret og garn i en pose str a5.

2 kommentarer:

Lona sagde ...

Hvor er den sød!

Tineke sagde ...

Hé, det stof kender jeg :), det er lige nøjagtig det jeg har som foer i min strikkepose (også syet af dig). Den er perfekt til Julie's projekter, med garanti.