mandag, august 05, 2013

Ægbækgård-amok

I går tog Julie og jeg den lange tur fra Sjællands Odde og til Svinø, af små landeveje forbi smukke hus, gamle huse og huse med tilsalg-skilt incl pris 395.000! Og vi så mere end 1. De var ikke faldet sammen eller noget.

Vi gik en skøn tur ved Avnø Naturcenter, så sælerne langt ude, manglede en kikkert men pyt solen skinnede og vi hyggede.

Så besøgte vi turens formål: ægbækgård!
Der kom en del fibre med hjem, samt en pose små bomuldsnøgler og et amigurumi hæfte med dyr. Julie vil lære at hækle og hun har allerede hæklet halvt hoved til en elg. De første runder var svære men det går kraftigt fremad, og hun er stolt! Spørg lige om moderen også er det!

Mine indkøb til vinterens lange mørke aftener:








9 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke en tålmodighed at få det flotte uld spundet til garn, kan godt forstå det bare måtte med hjem

Uldbegavet sagde ...

Wauw nogle lækre indkøb, jeg glæder mig til at se garnet.
Hvor er det dejligt at Julie også er interesseret i håndarbejde.

Fruen sagde ...

Lækre sager du har købt. Skulle nogen sige at du har rigeligt, så går vi altså vinteren i møde og der må isoleres;-)
Jeg har også lige spundet wensleydale/finuld derfra og det er blevet rigtig smukt. Jeg forstår sørme godt du er stolt af din datter:-) dejligt når de vil lære af os.
Kis

Lona sagde ...

Sikke nogle flotte fibre, du er da vist blevet helt hooked!

Ulden farmor sagde ...

Wow. Jeg havde ellers tænkt at køre til Ægbækgård, men det kan jeg vist spare mig, for du må da have tømt butikken.

Og Julie skal lige have et skulderklap.

Ulden farmor sagde ...

Wow. Jeg havde ellers tænkt at køre til Ægbækgård, men det kan jeg vist spare mig, for du må da have tømt butikken.

Og Julie skal lige have et skulderklap.

Ulden farmor sagde ...

Wow. Jeg havde ellers tænkt at køre til Ægbækgård, men det kan jeg vist spare mig, for du må da have tømt butikken.

Og Julie skal lige have et skulderklap.

dqpage sagde ...

I kommer da vist ikke til at kede jer til vinter .o)

Dorthe sagde ...

Hej Britta
der er masser af fibre tilbage i butikken, og jeg tror faktisk slet ikke man kan se jeg har været der, så du kan roligt køre derned.