torsdag, august 08, 2013

Spinde glæde

I meget lang tid har jeg ikke spundet, mest fordi sidst jeg spandt ikke kunne gå det til at glide og ikke var tilfreds med hvordan tråden blev rent farve mæssigt, jeg synes fibrene var flottere usæindet end det jeg spandt.
Så i forgårs nød jeg at spinde igen, ro grundet ferie, datteren på veninde-sleepover, manden på job, så pludselig faldt jeg ind i rytmen. Fik først spundet resten af fibrene fra et tidligere projekt, manglede ca 100g, spandt halvdelen den ene dag og resten samt fik det tvundet og går. Nu er det på niddy-noddy så der kommer billeder nok i morgen.

Idag fik jeg så sat mig med de førstomtalte smukke fibre og nu går det meget bedre, jeg tror det bliver smukt, tænker 2 rimelig ens spoler og så tvundet sammen.
Jeg har spundet lidt og er godt tilfreds.


Ingen kommentarer: