fredag, august 02, 2013

Garn indkøb i Flensburg

1. Stop var hos Wollsucht, en dejlig butik med mange fristelser. Her købte jeg ITO Kinu til Mokka fra Charlotte Tøndering, samt knit Pro pinde i 3,75. De manglede i samlingen, men nu er de der!

2. Stop var hos Handarbeits kunst, 2 butikker på Hovedgaden ved siden ad hinanden. En almindelig garnbutik hvor jeg faldt over dette smukke garn fra Lang. Uld, viskose og akryl i smukke lilla farver.
Nabobutikken var kun med strømpegarn, og hvor der stortset er strikket en strømpe op i hvert garn. Meget fascierende men her købte jeg ikke noget, har strømpegarn nok til mandens strømper foreløbig.

3. Stop blev 4 strikke blade købt hos Citti park. Og der er ihvertfald 3 modeller der frister allerede, så strikke lysten er igen fyldt op med ny energi.


Det betyder så at jeg må skynde mig at få strømpe nr 2 færdig. Jeg er også igang med en bluse i hør, og trods tid til at strikke så bliver det ikke til så meget her i ferien.

1 kommentar:

Uldbegavet sagde ...

Lækre indkøb, det er altid dejligt med nyt garn og du kan jo ikke spinde det hele selv.