onsdag, august 14, 2013

slik eller sunde fibre til uld-elskere

jeg har de sidste 2 dage fået pakker ind med posten af den bedste slags. i sidste uge som var ferie, forkælede jeg mig lidt ved at trykke på lidt knapper og nu er jeg så som et lille barn der har været i slikbutikken.

der kigges, gramses, tænkes, pilles og nusses.IMG_3802

garn fra garnudsalg, 2 x 3 ngl silk-mohair og 600 g hør plus nye strikkepinde, som jeg er spændte på at prøve.

garn fra lorna laces i spændende farver, det glæder jeg mig også til at finde projekter til og strikke med. IMG_3804så jeg må hellere se og komme videre med den bluse jeg har på pindene. forstykket bør strikkes færdigt i aften og så er der kun montering og kanter tilbage.

i morgen aften skal jeg til lidt hygge-spind og det glæder jeg mig også til.

7 kommentarer:

Lona sagde ...

Dejlige pakker, spændt på hvad du syntes om de nye pinde, har kun hørt positivt om dem. Dejlige farver i dit Lorna garn {;o)

dqpage sagde ...

Lækkert lækkert ..
lad høre, hvad du finder på med det.
Hørgarnet har jeg også investeret i - men er usikker på, hvad det kan være egnet til. Nogle siger det måske er lidt hårdt - men jeg tænkte oprindelig på en sommertop. Nu er jeg spændt på hvad du kunne finde på med det :o)

Helle Marqvertsen sagde ...

De der to bundter yderst til højre af Lorna garnet ku jeg godt bruge, hvor er de bare smukke i farverne.
Jeg glæder mig også til at læse om de nye strikkepinde, de er garanteret skønne når de kommer fra "verdens firmaet"
Kh Helle

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg er vild med mine strikkepinde. Glæd dig til st få gang i dem.

Uldbegavet sagde ...

Dejlige garner du har købt. Specielt garner fra Lorna lace ser skønne ud. Jeg kender dem ikke, men glæder mig til at se dem strikket op.

marion sagde ...

Hvor er den altså bare flot din bluse sådanne en kunne jeg da også godt bruge så må da lige se om det er en model jeg kan finde...

Bettina sagde ...

Strikkepindene er rigtig gode, vil dog anbefale at tilkøbe den wire der har spin, så er det helt perfekt