søndag, maj 13, 2007

Lotus blossum tank

Den skrider langsomt fremad. garnet er så dejligt at strikke med. Det føles som det blødeste bomuld og så blødere. Jeg har ikke tagetet billede for så langt er jeg ikke kommet.

Og så er det næste projekt ved at tage form. For nogle uger siden købte jeg jo Karen Noers sjalsbog fordi jeg gerne vil strikke SuperKarlas kappe. Hos Lis i Græse Mølle fik jeg talt med hende om garnet der skal bruges. Hun forklarede at enten Karens Ombre eller Evilla 6/2. Og det er Karens var indfarvet så det passede til firkanterne det var ikke rigtig. ( det havde Issi Work i Asnæs ellers fortalt). Jeg gik hjem og kiggede i garnlageret og fandt mere end rigeligt at evilla i mørke blå og grønne nuance. Det er nu bestemt til at blive til det sjal. Synes opskriften ser sjov ud, det er ihvertfald en anden måde at strikke på end jeg ellers har gjort.
Hvis nogen vil se en flot udgave af sjalet så kig hos Laila ( lige 1 pind til..). Hendes er så smukt.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Tak for blomsterne.

Glade hilsner

Laila i Schweiz

Anonym sagde ...

Glæder mig til at se din "Blossum", den ser meget skøn ud.