onsdag, maj 30, 2007

SuperKarla nyt




Ja så er her det lovede billede.


Hun bliver meget anderledes smuk, hende SuperKarla og jeg har så stor fornøjelse af at strikke hende, at der nok senere kommer en veninde til hende i blå-grønne farver.


Om lidt skal jeg ind i sofaen og strikke de sidste trekanter så jeg kan komme igang med kanterne. På hende her skal der strikkes en smal overkant og så den bølgende flæsekant.

Er spændt på hvordan hun bliver når huner vasket og spændt ud. Jeg er ihvertfald indstillet mentalt op at firkanterne bliver ens i størrelsen og at der bliver en struktur i fletterne.

Time will show.
Farvene er mere grønne end på billedet. Kameraet bliver altså snydt på de grønne nuancer.

Igår var jo strikke-cafe og det var som altid hyggeligt. Vi havde 2 nye strikkedamer på besøg, de står på venteliste og får nu mulighed for at komme når der er afbud. Lidt mærkeligt må det være at stå på en afbudsliste, men bedre end slet ingen strikke-cafe.


Frk fingernems datter Anna hopper tit på hendes have-tampolin og igår måtte jeg prøve.
Billedet taler vist for sig selv. men det var sjovt.

Jeg går lidt med tanken om at lave en have strik-in i juli-måned, mon der er stemming for det?
Synes det kunne være hyggeligt at møde nogle af jer søde qvinder der strikker og blogger!

7 kommentarer:

Jane sagde ...

Øjj det må ha været sjovt at prøve den trampolin:-)
Superkarla er altså bare så flot og mon ikke det arter sig når det er blevet udspændt.
Kh Jane

Tina sagde ...

Hold fast hvor er jeg misundelig på den super karla!!! :) Den er SÅ flot! :):)

Anonym sagde ...

Hvor får man lige opskriften på Superkarla henne mon? Strikker du den i Kauni effekt? Jeg har masser af det liggende og lyst til også at tage Superkarla om skuldrene...

Dorthe sagde ...

Hej Charlotte
den er i bogen fra Karen Noe.
du kan lige sende mig en mail.
Det er kauni 8/2

Laila: sagde ...

Hej Dorthe

Hvis det er i den del af Juli måned, hvor jeg er i Danmark, sä kommer jeg gerne, meget gerne endda!

Dit Superkarla sjal er superflot, og det bliver bedre når det har været spændt ud, men firkanterne forbliver lidt rektangulære.

Kh Laila

Anonym sagde ...

Halløjsa hvor der hoppes! Hillerød, det er på sjælland, bombom, jeg kommer gerne hvis vi ikke er på ferie :o) Så er sjalet vist også færdigt, med den energi du lægger for dagen!
kh Linda

lifeondyssen sagde ...

Det er super sjovt og hoppe rundt på de dersens have-tampoliner (svoger´s drenge har en) .. Mio´s højeste ønske !!
Super flot superkarla .. kommer gerne til strik-in hvis det passer ind pga ferie osv ...