mandag, maj 07, 2007

Positive tanker

Da søde Anne i Tyskland endnu engang er blevet hårdt ramt af cancer, så vil jeg sende hende alle de positive tanker jeg overhovedet kan finde. Så har du lidt overskud så tænk gode tanker og send dem ud i luften, så vinden og solen bærer dem hen til dem der har behov lige nu. Om det er Anne eller Hanne eller en tredie person der får vores tanker er ikkedet vigtigste, det vigtigste er at de ved at vi tænker på dem og håber og tror på,at de endnu engang besejrer deres sygdom.

lad solen varme i hjertet og sprede glæde ud i dine årer, så mørke og kulde forsvinder.

Det er mit ønske!

2 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Jeg vil egentlig bare sige TAK ... der er brug for dine gode ønsker. Mange tak - det varmer. Kh Hanne V

Anonym sagde ...

Jeg har også lagt et par beskeder til Anne - jeg blev så ked da jeg læste det... de stakler - hvad de ikke har været igennem...