lørdag, august 25, 2007

Mystery løsning

Billedet er lige endnu et ferie-stemmingsbillede. Gina med Julies sovehund.

For et par indlæg siden var jeg frusteret over MS3s endelige udseende. og jeg er åbenbart ikke den eneste at de ca 6600 der har været med som har haft sammme oplevelse. For blandt diverse posts i gruppen, dukkede et alternativ op som er godkendt af Melanie, der har lavet MS3. Det drejer sig om en forsættelse af det lige stykke med en afsluttende bort som i siden, så enden bliver firkantet. Det, har jeg besluttet, skal være min løsning. Derfor blev strikketøjet taget frem i går aftes og jeg er nu igen igang med dette lace- tørklæde. Og jeg synes deter sjovt at strikke lace trods jeg hel tiden skal følge diagrammet og ikke bare kan strikke derudaf. Det tager noget længere tid, men sjovt og afvekslende. Dog skal man ikke se grundigt på tv'et samtidig. Igår var Clint Eastwood filmen en gammel kending så jeg fulgte med indimellem.

Foreløbig mangler jeg KUN 175 pinde inden afslutning. Så det skal nok holde mig igang en del aftener endnu.
Dragen Ollie

Iløbet af efteråret skal jeg vist igang med Diva, da min mor så den i en garnforreting og prøvede den. Hun er solgt. Det vil være en oplagt gaveide. Men der er ikke købt ind endnu.

1 kommentar:

Kristine sagde ...

Det lyder som om at det også vil være løsningen for mig med MS3. Jeg er ikke vildt begejstret for asymmetrien. Jeg har forsøgt at søge på gruppesiden, men uden held til at finde den løsning du skitserer. Kan du komme med et hint, som kan lede mig dertil?

mvh
Kristine