tirsdag, august 28, 2007

Tirsdags-nyt

Efter 1 dag på arbejde som startede kl 9.00 til 17.30 hvor efter jeg kørte til bestyrelsesmøde og kom hjem kl 23.00 så er det passende med en "fri-dag". Tirsdag er jo tit min hjemmedag, nogle gange en rigtig fridag andre gange en hjemme-arbejdsdag. Sådan bliver dagen i dag, der ligger meget post, girokort og regnskab efter 4 ugers fravær, men dejligt at der hurtigt er tid til at få det af vejen. Så jeg tror faktisk jeg vil nyde at gøre disse praktiske ting. Lige nu vil jeg dog tage en langsom morgen med lidt strikke-blogs og en kop kaffe extra. Julie skal til frisøren om 1 time inden hun skal i børnehave, derefter er det helt klart arbejdstid. En Ok dag tror jeg og slutningen blive det bedste for det er jo

STRIKKE-CAFE-DAG!

Jeg glæder mig til at se qvinderne igen jeg har ikke set dem i 5 uger og det er lang tid når vi normalt ses hver uge.


Jeg skal købe/bestille garn til min mors promenade sjal, så jeg er spændt hvilke farver der skal indgå udover de 2 bestilte nemlig stærk turkis og mørkeblå. I skal nok få en billede af se når jeg har garnet.

1 kommentar:

LineMo sagde ...

Hej Dorthe

Du tager hende bare med Betina tager måske også hendes datter med

Line