fredag, februar 12, 2010

garngaver

Jeg havde en dejlig fødselsdag igår, et vintervejr der var så smukt som noget. en god dag på arbejdet med masser af grin, smil og rigtig god stemning.

Der er kommet strikkepakker fra de fleste i fødselsdaggruppen, og så fra mine dejlige veninder Tineke og Laila. Derudover fik af min mand et gavekort til et kit af Karen Noe og en bog der manglede i samlingen.IMG_5786

Derudover har jeg fået så mange hilsner at jeg er så varm i hjertet. Mange tak i er de bedste jeg kender!

8 kommentarer:

Gabi sagde ...

That sounds like a very enjoyable day! You deserved it! Enjoy all your lovely yarn!
Have you already decided on which kit you will have from KN? Big decision to make :-)
Happy knitting and have a good day today also!

Britt sagde ...

Skønne gaver! Og atter engang tillykke med fødselsdagen!

Marianne sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Skønne gaver du har fået!

Githa sagde ...

Mange gange tillykke med fødselsdagen Dorthe. Du ser helt sikkert ud til at have fået hvad du ønsker ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke, tillykke! Godt at høre, at dagen var god, for det fortjener du.
KH Karen S

marianne sagde ...

Stort tillykke med dagen:) Dejligt med en masse lækkert garn:) Hvad er det for en fødselsdagsgruppe du er med i?? Jeg får aldrig garn til min fødselsdag og køber aldrig garn til andre, men det kunne jeg måske i denne gruppe??
God weekend:)

Tris sagde ...

Stort tillykke herfra også.
Lyder som om du havde en dejlig (og vejrmæssigt smuk) dag.
Knus Trine

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen og tak for en god blog.
God weekend til dig og dine !
Hilsen Nicole