lørdag, februar 27, 2010

strikke-stress?

findes det? det skal ihvertfald ikke ramme mig, selvom det lurer rundt om hjørnet. Jeg bliver bagud i forhold til tidsplanen i dag.

Der er ikke nogen strikketid på programmet, da jeg har inviteret gæster til aften og huset lige før lignede Jerusalems ødelæggelse. Så dagen i dag bliver en masse af det praktiske og så rigtig god solid familie-hygge i aften med god mad og masser af hjertevarme.

Mit ravelympics projekt er så godt så sikkert på ikke at må mållinien inden sengetid i morgen, men pyt, der er rigtig mange atleter i det rigtige OL der er udgået kort før mål, så det bliver nok også min løsning. Men jeg har ikke kastet håndklædet endnu.IMG_5837

Dog har det  at have indset, at jeg nok ikkke når det, gjort at jeg kan mærke at den begyndende og lurende strikke-stress er sendt på fulgt. Og det føles faktisk som en sejr!!

rigtig god lørdag til alle, trods det grå og våde vejr udenfor! Tænk dagen er allerede tiltaget med 3½ time!

3 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Sig mig - sover du aldrig, kvinde?! ;o) Jeg sidder her og kæmper med mine to sidste kiler (og en slidt pegefinger, fordi der er meget spindeolie i garnet), og du er næsten færdig.....

Glæder mig til at se den færdig.

Britt sagde ...

Du er da godt nok nået meget langt - imponerende!
Men strikke-stress vil vi ikke ha'. Strik skal være sjovt
KH Britt

Anonym sagde ...

Tja, der er også ganske mange strikke-olympianere, der må melde pas på gennemførsel, og det endda temmelig længe inden målet.
Jeg synes du klarer det flot, og jeg hepper hele vejen hjem, men du har ret, strikning er bedst uden stress.
Kh Karen