tirsdag, februar 02, 2010

indendørs-aktivitet

Efter en formiddag på klinikken hvor der er startet 2 nye medarbejdere vente vi alle næsen hjemad, inden snestormen kom for alvor.

Så eftermiddagen er gået med tv, perleplader og lidt strik. Nu er jeg færdig med bullen og kraven og næste del er belægningen, men jeg tror jeg lige snupper et ærme først. Størrelsen ser meget mærkelig ud, men det er jo en kort og bred model, så det er nok derfor.IMG_5751

 

efter planen skal jeg først i strikkecafe i morgen og det passer vist fint med vejret. Nu går vi bare rundt og venter på at manden kommer sikkert hjem. Fik ham lokket til at lukke butikken og vender næsen hjemad.

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Det er bare så flot det her stykke strik! Jeg håber jeg kan se det live en dag, for det har bare den vilde WOW effekt på mig :)

Lisbeth sagde ...

Hvor får du strikket mange flotte ting! Jeg er ikke så hurtig, så der er længere mellem mine færdige projekter.
Jeg har tildelt dig en award, håber du bliver glad.