søndag, februar 14, 2010

jeg fik set noget af OL-åbeningen natten til lørdag, vågnede før det startede og da jeg ike lige kunne falde i søvn i gen, kunnejeg jo lige så godt stå op og se den samtidig med at jeg svingede pindene. Så jeg er godt i gang med med Hvirvelvind! I går aftes var jeg klar til at fortsætte med endnu en kile til styrtløb og så var det aflyst. ØVØV, jo jeg strikkede så til Frost men det var slet ikke det samme. Jeg vil se vinterOL og så kan alt andet tv godt pakke sammen i disse dage. Jeg håber at det bliver bedre for atleter de næste dage ,så de kan få deres livs oplevelse med at deltage i OL.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Håber da du ligger billeder på din blog så vi kan følge hvirvelstrøm herfra også. I øvrigt må jeg da også se at få strikket noget mere på min så jeg ikke bliver overhalet indenom.
Vi ses på tirsdag.
Charlotte