fredag, februar 05, 2010

hovedet fuld af ?

Efter en hektisk uge på klinikken med blandt andet indkøring af 2 nye medarbejdere, er jeg fuldstændig flad og næsten rundtosset i hovedet, var jeg overrasketda posten hade stillet 2 pakker ved hoveddøren, den ene var ventet, jeg har nemlig købt garn af Heidi fra fruhansenskælder, men den anden var en tidlig ankommet fødselsdagsgave. Det kribler i at åbne, men fy det må man ikke.

Jeg har af Heidi købt følgende:IMG_5756

det ryger direkte ind på lageret, jeg har ikke nogen planlagte projekter, men jeg ved det kommer til at blive brugt.

Hvornår er garn egentlig fra lageret? Hvor længe skal det ligge eller er det når det er købt uden at være direkte til en projekt. Laila og jeg talte lidt om det forleden og jeg vil gerne høre din mening.

8 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Her hos mig er alt hvad der bare når ind på lageret taget fra lager når jeg henter det igen, også selv om det blev købt igår.det er nogle rigtig flotte farver garnet har.

Nette sagde ...

Lækkert garn! :-)

Mit garnlager er alt det garn, jeg tæller op og vejer. Når det er gjort, er lageret lukket. Hvis jeg køber nyt garn, som jeg ikke bruger med det samme, kommer det på et nyt lager. - Ja, altså ikke fysisk, men i teorien.
Ellers kan jeg slet ikke hitte ud af det, og jeg ville være tilbøjelig til at fokusere mere på det nye garn, end på det gamle, der jo også skal bruges til noget fornuftigt.
Det lager, jeg arbejder på at få ned, er det lager, jeg har optalte i december 2008. Det garn, jeg købte i 2009 er ikke medregnet.

Forvirret? Ja, men det giver mening for mig.:-)
Alt, man ikke strikker på, er vel lagergarn?
Hmm, interessant tanke egentlig. Glæder mig til at høre andres bud.

ida, Silkeborg sagde ...

For mig er det lagergarn, når det er købt,uden at være til et bestemt projekt.

Fríða sagde ...

hos mig er det lagergarn hvis ikke jeg har köbt det til et decideret projekt der startes op med det samme jeg er kommet hjem med posen. alt der er köbt uden specifikt projekt og også selvom det er tiltænkt noget specifikt, hvis det får lov at ligge inden det startes op. så, kun hvis jeg går i byen og köber garn til DEN tröje og slår op med det samme, og resterne bliver så til lagergarn når projektet er fuldendt.
kh.fra Island
Frida
ps. lækre indköb du har gjort.

Fru Kahr sagde ...

For mig består lagergarn af garnrester fra afsluttede projekter, garn fra kuldsejlede projekter og endelig er der garn indkøbt uden et konkret formål. Sidstnævnte kategori har jeg ikke så meget af, da jeg af bitter erfaring ved, at jeg har svært ved at få det brugt.

小小 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Charlotte Illum Larsen sagde ...

For mig er det lagergarn når jeg har krammet og aet det en hel masse (sådan når det er kommet med posten eller taget ud af indkøbsposen)... når det så bliver lagt op på hylderne på 1. salen så kan det godt gå som lagergarn - og det er jo noget af det allerfineste.. mange knus fra Ærø - hvor der er nyt garn der aes og venter på at få status som lagergarn

Anja sagde ...

Jeg har alt mit garn lagt ind i et exel regneark..
Når jeg køber/modtager bliver det skrevet ind på "lager" med det samme.
Når jeg så strikker af det er det først når projektet er helt færdig at jeg trækker det ud af mit lager.
Anja