tirsdag, juni 12, 2007

tirsdags-nyt





Hjemme dag er altid dejligt. Vi er ved at være ovre Julies Røde Hunde som startede da vi tog til Legoland. Først troede jeg det var varmeknopper men det var det ikke. Heldigvis har hun ikke være generet af knopperne, de har kløet en anelse, men ellers har hun været helt i topform.


Taler meget om legoland og er ved at overtale hendes far og mig til at vi skal afsted igen i vores sommerferie. Så det gør vi nok og kombinerer med en tur til den Gamle By.
Jeg er meget træt derfor udtrykket.

På strikkefronten er jeg påbegyndt zigzag top af Marianne Isager fra bogen A La Carte i garnet jeg fik til Mors dag. Det er så lækkert blødt at strikke med så det bliver dejlig. Er lidt usikker på størrelsen men det plejer jeg jo at være.


Mit slankeprojekt har ikke haft det så godt i Legoland men hjemme igen og så går det fint. Er spændt på hvad vægten siger i morgen efter den 1. uge.


I aften bliver en anderledes strikke-cafe. Vi skal hjem til Githa der tænder op i grillen og så skal vi spise på græsset og strikke under åben himmel.

Det bliver helt sikket meget hyggeligt og dejligt at strikke ude når nu det er muligt


1 kommentar:

Githa sagde ...

Det ser ud som om barnet har haft sig en herlig tur til Legoland :-)
Skøn fornemmelse når man tager hjem med trætte børn efter sådan en tur.