mandag, august 18, 2008

legoland igen igen

Ja vi måtte lige have en dag derover. Blandet vejr med lidt af det hele, dog fik vi mest regn da vi var gået indenfor på Ridderborgen for at spise frokost. En god frokost i super omgivelser, vi har ikke før spist der, men det er ihvertfald ikke sidste gang.



Vi hyggede os rigtigt, lidt overrasket over hvor mange mennesker der var, men alligvel var køerne megt rimelige.



Med hjem kom denne smukke pink leopard. Stolt som en pave. Hun sover med det på, så må sengetøjet komme i vaskemaskinen i morgen. Jeg nænnede ikke at fjerne det. Hun har stortset ikke bevæget hendes læber siden hun blev malet af frygt for at noget forsvandt.



Tak til Bedste for en dejlig dag.

2 kommentarer:

Line sagde ...

Nej, hvor er hun smuk! Jeg kommenterer ikke så tit herinde men jeg læser det hele. Og jeg arbejder i Sminketeatret inde i København Zoo, så det var sjovt at se Julie malet! Det er altid så overraskende hvor forandret man bliver i ansigtet.

Dorthe sagde ...

Tak for din kommentar. Hun har mange gange ønsket at blive malet når vi har været i Zoo men tit har boden været lukket, da vi som regel kommer en tirsdag formiddag. Men efter at have oplevet hvor flot hun bliver og stolt så er det ihvertfald ikke sidste gang. Jeg er dybt imponeret over hvor dygtige og hurtige I sminkemalere er.